بر اساس اعلام مرکز تحقیقات بازار میلوارد براون، شرکت ب ام و آلمان با ارزش ترین برند در عرصه خودرو در سال جاری است. در فهرست 100 برند یا نشان تجاری برتر دنیا، خودروساز آلمانی با ارزش تخمینی 24.6 میلیارد دلار توانسته از تویوتای ژاپن که بزرگترین خودروساز دنیا نیز می باشد با ارزش 21.8 میلیارد دلار پیشی بگیرد. این در حالیست که ستاره سه پر مرسدس بنز تنها 16.1 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات بازار میلوارد براون، شرکت ب ام و آلمان با ارزش ترین برند در عرصه خودرو در سال جاری است. در فهرست 100 برند یا نشان تجاری برتر دنیا، خودروساز آلمانی با ارزش تخمینی 24.6 میلیارد دلار توانسته از تویوتای ژاپن که بزرگترین خودروساز دنیا نیز می باشد با ارزش 21.8 میلیارد دلار پیشی بگیرد. این در حالیست که ستاره سه پر مرسدس بنز تنها 16.1 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است.

بنا به گزارش Millward Brown کاهش ارزش تویوتا بخاطر سونامی و افت و آسیبهای ناشی از آن بوده است. شرکت اپل آمریکا با ارزش برند 183 میلیارد دلار در صدر همه شرکتهای جهان قرار دارد. مک دونالدز و کوکاکولا نیز چهارم و ششم اند. با این وجود باید توجه داشته باشید که این ارزش گذاری تنها شامل نام های تجاری می شود. در حالیکه ارزش واقعی هر کدام از این شرکتها شامل دارایی و کارخانه ها و دانش فنی و مهندسین و … بسیار فراتر از این ارقام می باشد.

 
کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه